انیگما :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی


6-3


موش آویزان ( تصویر 3-6 )


موش های آویزان حیوانات موزی و معمولن نفرت انگیزی هستند


تمرکز اصلی این جانوران روی آویزان شدن است


و در بسیاری از موارد سرقت نیز در لیست علاقه مندی های آنها ذکر شده است


همانطور که در تصویر مشاهده می کنید عضوی غیر طبیعی در اینگونه موجودات به آنها در آویزان شدن کمک می کند


به گونه ای که انسان نمی تواند این کار را انجام دهد ! بدون استفاده از پا یا دست آویزان می شوند


نکته ی دیگری که در عکس هم قابل مشاهده است عدم احساس خستگی از آویزان ماندن است ! 


مشاهده می کنید که موش از این کار لذت می برد


به گفته محققین ذات این موجودات ریز و خنده دار با آویز شدن پیوند خورده و هرگونه اقدامی جهت تغییر این ویژگی ذاتی در اینگونه موجودات کاملن بی نتیجه بوده و جز اتلاف وقت ثمره ای نخواهد داشت


شاید بهترین راه برای مقابله با این موجودات به حداقل رساندن آویزها ( هرچیزی که بتوان به آن آویزان شد ) و پاک کردن محیط از چیزهایی که این موجودات به آن علاقه دارند باشد


اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی تولد و زاد و ولد این موجودات در دسترس نیست و رگ و ریشه آنها سوالیست که ذهن اندیشمندان را به خود مشغول کرده


موفق باشید

نظرات  (۴)

سلام
چطوری ساسان جان ؟
احوال چطوره؟
پاسخ:
سلام آقا سعید گل خوبی ؟

منم خوبم شکر - چه می کنی ؟ خوش می گذره ؟

تمام شد ؟
چاکرتم ساسان جان
شکر  به لطف خدا خوبیم
فعلا بیکار
آره خدمت هم تموم شده
چهارشنبه میرم تسویه امضا
چه خبر از خودت اوضاع خوبه ؟ راستی یه نظر میخواستم برای مرجع آموزشی سی شارپ ؟
چیزی خبر داری ؟
پاسخ:
ایول خیلی خوشحال شدم که تمام شد خدمتت ! 

چه حس خوبیه خدایی ... من رو که تازه امروز یه خبری بهم دادن که از ظهره هنگم - دعا می کنم درست شه - یعنی یکی از اون مواردیه که  که دائم دعا می کردم نشه

خدا کنه نشه ! دعامون کن خلاصه 

برای سی شارپ و برنامه نویسی راستش خیلی دوره داریم - کلا برنامه نویسی چون اصلش تمرین کردنه - آموزشش خیلی مهم نیست - مهم تمرینه

ولی بازم دوره های سایت VTC بود فکر کنم ... اگر اشتباه نکنم ! شایدم نبود - راستش هنگ کردم همه چی از مغزم پریده 

بذار یکی دیگه هم بود - INE هم فکر کنم داشت

Pluralsight هم فکر می کنم داشت - اما من هیچکدومشو ندیدم خودم ! سی شارپ چون مال ماکروسافته باید تو خود ماکروسافت یا سایتای مرتبط باهاش در موردش بتونی آموزش پیدا کنی 

خلاصه باید سرچ کنی ... 

در کل منم دعا کن - Overload شدم - توکل به خدا 

امیدوارم همه کارا درست شن و حال کنیم همه !
سلام
انشا الله هرچی در ذهنته همون بشه
دعا میکنم.
دمت گرم.
انشا الله همیشه خوشحال باشی و به چیزی که میخوای برسی
راستی از اون مهندسی معکوس و ... بیا نتیجه عوض بشه
سلام من اینو قبلا هم خوندم ولی معنیشو یه جورایی خوب نفهمیدم ولی فکر می کنم یه هدفی دارین از نوشتن این میشه یکم توضیح بدین راجبش؟
پاسخ:
سلام

این پست مخاطبین خاص خودش رو داره

موش های آویزون !

واقعن در پشت پرده این وبلاگ رو خراب کردن ... تمام وبلاگ شده آثار آزاردهنده ی که این موش ها از خودشون به جا میذارن هر دفعه که میان

امیدوارم یه روزی برسه که دیگه نیان اینجا ... متاسفانه من از مرگ موش بدم میاد وگرنه مدت ها پیش کلکشون رو می کندم ...

کاش در قسمت نظرات به جای آپشن هرزنامه آپشن فضله نامه هم قرار میدادند ... حیف این همه سکوتی که در برار یک همچین موجودات نفهم و نفرت انگیز  و به معنای واقعی کلمه "هیچی ندار" می کنم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">