جواد :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

خیلی بچه که بودم یه همبازی دختر داشتیم که خیلی همو دوست داشتیم ...


 یه دفعه همینطور که داشتیم بازی می کردیم و مثلن من قطار شده بودم و اون هواپیما بود و داشت سوت می کشید و رد می شد (بوقم میزد گاهی ...  منم براش بوق میزدم ! خیلی پیشرفته خلاصه )  بهش گفتم تو چند تا پسرو دوست داری ؟ گفت دو تا !


 اولش از خودم پرسیدم دو تا؟ بعد از اون پرسیدم دوتا ؟ همینجوری که رفت دور زد و برگشت گفت آره - تو با جواد ! گفتم عه جواد کیه ! فرود اومد و گفت جواد فامیلمونه !


خلاصه منم رسیده بودم ایستگاه و همینجوری که مسافرا رو پیاده می کردم گفتم کدوممونو بیشتر دوست داری ؟ 

گفت جوادو... ولی تو رو هم خیلی دوست دارم ! بعد پرید ماچم کرد !

من که راه افتادم و رفتم نمیدونم مسافرا همشون پیاده شده بودن یا نه !

اصلن یه لحظه یادم رفت من قطار بودم یا هواپیما ! پرواز کردم با قطار که فقط سریع دور شم ! دستمم رو بوق مونده بود ! بییییییب....


بعدن که یه مقدار بزرگتر شدم تازه فهمیدم سیستم بازی زیادم با این خاطره فرقی نداره !


شاید برای همینه که دیگه با کسی همبازی نشدم


برا شما این داستان آشنا نیست ؟ 


اگرم بازیتون گرفت در حد موتوری دوچرخه ای چیزی باشید 


که اگه یهو بدون برنامه راه افتادید که برید مشکلی پیش نیاد !


#دری_وری_های_فی_البداهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">