متیو :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

دیگه ما هم پیر شدیم توی این خدمت ... 


خدا رو شکر خدا هوامونو داره ولی دیگه واقعن حس می کنم باید تموم بشه !



خدمت مقدس سربازی همونطور که در تصویر قابل مشاهدست سرباز مقدس و نورانی ای رو پرورش داده


که اگر یه مقدار بیشتر فشار وارد کنه صد در صد بنده عروج می کنم !


در این حد مقدس !


توی نور محوم به کل ! یعنی تا سرباز به مرحله عروج و نزول وحی نرسه ول کن نیستن !


خلاصه برامون دعا کنید ... 


20 ماه خدمت کردم بدون مرخصی توی پروندم !


دعامون کنید که به قول سربازا


دیگه نمیکشه !


البته اینا شوخیه 


خدا رو شکر می کنم و دیگه بقیه اش رو هم بسپریم به خودش


برم بخوابم ... تا فردا صبح ساعت 4 به امید خدا باید ظهور کنم


که اسم دیگه اش حضوره


توی فرهنگ سربازی غیبت صغری و کبری نداریم


حتا اگر مجبور باشی ساعت 4 بیدار بشی در ساعت تعیین شده باید ظهور کنی


یه مقدار با داستان اصلی شباهت داره از نظر املای کلمات ولی در باطن


هیچ ربطی به هم ندارن ! 


حتا اون نورانی شدن در اثر تقدس - همه اش فتوشاپه !


به قول محمد ... ساسی داغون شدیم رفت 


چی میگم نصف شب ؟


FaKe SToRY 


IS THIS


Just a Simple Ash Eater


But a Matiu One

نظرات  (۲)

سلام
عجب جیگری چطوری ساسان جان 
خوبی داداش؟حاجی خدمت یک ماه اولش و 10 روز آخرش خخخخ 
انشاالله که تموم میشه عمره درجا میگذره سن که از 50 گذشت برمیگردیم میبینیم که اوه اوه چه زود گذشت.
چطوری جیگر 
پاسخ:
سلااااااااااااااارررررم

چطوری سعید ؟ خدمت آره 

اول آخرشو خدا بگم یکی کنه ...

خدا رو شکر من خوبم ... یه پارازیت های ریزی هستن ولی خدا رو شکر فعلن سعی می کنیم بی توجه باشیم و اصل داستان رو مورد توجه قرار بدیم

خودت چیکار می کنی ؟ من انشالله دارم کارامو ردیف می کنم برم سر یه کاری فعلن ( بعد از خدمت ) ... تا هم مشغول باشم هم بقیه کارارو ردیف کنم

ببینیم خدا چی می خواد ... شرمنده به هم ریختست ... سیب و موز و اینا هم نیاوردم ... یهو سرزده اومدی هیچی تو وبلاگ نبود
شکر اون خاشاک و پارازیت ها هم میرن اؤه اون اصله مهم هست و بقیه خار و خاشاکه
والا منم دوباره چسبیدم به کسب علم و دارم تلاشایی میکنم برای رفتن سر کار مثل خودت 
اگه خدا بخواهد این ماه میرم برا مصاحبه و ... 
عین خودت منم میخوام فعلا مشغول باشم و این کارهای تحصیل رو به یه جایی برسونم.

بهم ریخته نیست این پست ها و مطالبت کلی تشریفات بسیار عالی هست.
شرمنده داداش چند ماهیه درگیرم بخاطر همین نتونستم سر بزنم.
راستی نبود ؟
پاسخ:
نبود ؟ lol

بذار انشالله هفته آخر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">