Anniversary :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

امروز 31 مرداد ! ساعت همین الان شد 9 - شب خوبیه خدا رو شکر ...


از صبح تا حالا دارم دائم با خودم میگم "اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ ... "


سال گذشته در همین لحظه داشتم توی این وبلاگ یه مطلب جدید می نوشتم ! 


یادمه داشتم در این مورد می نوشتم که فردا قراره برم سربازی ! و از حسی که داشتم و افکاری و سوالاتی که در موردش توی سرم بود صحبت می کردم !


و الان همه ی اون سوالات به همراه پاسخشون خاطره شدن !


1 سال گذشت ... 


سال گذشته رو یادمه که چقدر دوست داشتم سریع تر خدمتم شروع بشه ... و منتظر یه تغییر توی زندگیم بودم


و الان بعد از گذشت یک سال حس می کنم اون تغییر انجام شده و دوست دارم سریع تر تمام بشه خدمتم ...


خدا رو شکر می کنم ... همیشه همراهمونه ! امیدوارم هیچوقت ازش دور نشیم با کارامون ... خدا که از کسی دور نمیشه ...


راستش حرف زیادی برای گفتن ندارم - یعنی حرف هست منتها شاید فعلن اون حسی که کمک می کنه تعریفشون کنم وجود نداره


امیدوارم این مدت باقیمونده هم برای همه سربازا خیلی عالی بگذره ... امیدوارم سربازی برای هیچکس سخت نباشه ! و در کل امیدوارم زندگی همه براشون سرشار از آسایش و راحتی باشه و سلامتی و موفقیت و همه آپشن های خوبی که یه زندگی ایده آل میتونه داشته باشه


و در نهایت آرزوی سلامتی دارم برای عزیزانمون که در کنار سلامتی بهترین نعمت های خدا هستند 


برای همتون بهترین ها رو آرزو می کنم


ما رو هم آخر دعاهاتون به یاد داشته باشید 


نظرات  (۲)

سلام
گذشت خیلی حال میده
پاسخ:
سلام

آره ولی نفهمیدم یعنی چی !
یعنی وقتی میگذره و میگی 1 سال شد چند ماه شد خیلی حال میده
راستی چقدر مونده :دی
مطلب قبلیت هم خیلی خوبه ذهنم آزاد بشه نظرم رو میدم
پاسخ:
سلام 

حال میده تموم شه ... خدا رو شکر ... دیگه باید صبر کرد

8 ماهو خورده ای مونده انشالله


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">