?Chance :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

اتفاقای جالبی بعضی وقتا می افته

یه گروهی بود توی تلگرام عضوش بودم... اصلن پیام هاش رو چک نمی کردم

بعد از مدتی حدود 3 4 هزار تا پیام خونده نشده داشت گفتم برم ببینم چی میگن

خلاصه رفتم و دیدم این گروه مسابقه برگزار می کنه حدود 1200 نفر هم عضو داشت

همه پاسخ میدن ... برنده ها رو اعلام می کنه ... حدود 100 نفر ... از بین اون اونها باز قرعه کشی می کنه و به 2 نفر جایزه میده

منم گفتم حالا که تا اینجا اومدم... بذار ببینم اصلن سوال مسابقه چیه - قضیه چی هست ! 

خلاصه سوال رو خوندم و حس کردم جوابش رو میدونم ... یه جوابی نوشتم و رفتم ... الکی هم میخندیدم و می گفتم مسخره بازی ! حالا همه آشناهای خودشون رو برنده می کنن ... مردمو سر کار گذاشتن 

ادمین گروه بهم پیام داد که مشخصاتتون رو بهم بدید ... من پیامش رو خوندم و جواب ندادم ... تو دلم گفتم حاجی دلت خوشه ها ! 

بعد دیدم شب دوباره پیام داد که مشخصاتتون رو بدید ... پیامم میرسه بهتون ؟ به یکی از بچه ها که رفته بودم پیشش و بیشتر توی اون گروه فعالیت داشت پیام رو نشون دادم گفتم این بنده خدا کیه ؟

یهو چشماش گرد شد گفت این بهت پیام داده ؟ این فلانیه ... عضو فلان ... رئیس فلان ... عضو اسبق فلان ... عضو افتخاری فلان ... یه ربع عناوین کاری و سمت هاشو برام گفت ! خودم حساب کردم دیدم آدم حجیمیه از این لحاظ ! زشته جواب ندم 

خلاصه پیام دادم بهش و مشخصاتم رو دادم ... بعد بهم پیام داد و تشکر کرد و نوشت شما جز کسانی هستید که برنده مسابقه شدن 

تو دلم گفتم الکی الکی ! تشکر کردم و خلاصه رفتم پی کارم ... به دوستم گفتم این بنده خدا گفت برنده شدم ! گفت عه ؟ بعدش گفت که البته منم یه بار خیلی وقت پیش برنده شدم ولی این برنده ها میرن تو قرعه کشی و دیگه اونجا برنده نمیشه کسی ! بعدم خندیدیم !

فردای اون روز دیدم اون بنده خدا مدیر گروه و یه سری از عضای گروه همه بهم پیام دادن آقا تبریک عرض می کنیم و شیرینی بده و ...

رفتم دیدم قرعه کشی هم انجام شده و اسم من در اومده :دی 

الکی الکی ! از بیکاری گروهو باز کردم ... می خواستم خارج شم ازش ... توی جو مسابقات قرار گرفتم خارج نشدم ... و این استارت موفقیت های من بود به سمت قهرمانی و کسب افتخار برای خودم و هم میهنان عزیزم در گوشه و کنار این کره ی خاکی

خلاصه که برنده شدم و اسمم رو اعلام کردن و نیم ساعت فقط جواب پی ام های مردمو میدادم و تشکر می کردم ...

الانم باید مدارکم رو ارسال کنم یا ببرم براشون توی شرکتشون تا عضویت رایگان یه سری جاهای باحال و اشتراک رایگان چند تا مجله و کارت عضویت افتخاری فلان جا و اینارو بهم بدن ...

البته یه سری مشکلاتی با خودم دارم سر این موضوع ... اما در کل نکته ی اصلی این داستان اینه که ... اولن خواهرم حجابت ...

و در ثانی قرعه کشی ها رو جدی بگیرید ! البته در اصل باید بگم شرکت کنید ولی جدی نگیرید ... بهشون بی محلی می کنید جذبتون میشن :دی

اینم برای اینکه یه مدته پست نذاشتم گفتم از این مسخرگی در بیاد ... خجالت می کشم دائم میاید و میرید هیچی نیست بذارم جلوتون

شاد باشید ... سلامت باشید ... موفق باشید ... در آرامش باشید ... برنده باشید !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">