Close :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

توهم ! 


این اسمیه که بقیه بهش میدن ! توهم ! توهمی !


هرچیزی که توی ذهن بقیه وجود نداره اسمش میشه توهم ! هرچیزی که همه نمیتونن تصورش کنند میشه توهم


تو میشی یه بیمار که متوهمه !


اینا رو مغز به وجود میاره ! مردم دوست دارن مغزشون هم چیزایی رو به وجود بیاره که وجود دارن ! 


پس مغز چیکارست ؟ چرا باید چیزی رو بسازه که ساخته شده؟


چیز زیبایی وجود نداره ! اون چیزی که میبینی زیبا نیست 


اما اون چیزی که میسازیش زیباست ! دوست داری فقط همون رو ببینی


دوست نداری دیگه به چیز دیگه ای حتی نگاه کنی


میگن سردی - میگن نیستی ! آخه نه میدونن گرما چیه نه میدونن من کجام ! 


مردم همش دوست دارن تو همونی رو ببینی که میبینن ! همونی رو بگی که می خوای بشنون ! جایی باشی که هستن !


اگه خلاف این باشه تو بیماری ! تو ناهنجاری ! هنجار یعنی همه ی اون چیزایی که همه باهاشون زندگی می کنند !


و ناهنجار اینه که تو ساختیش و داری باهاش زندگی می کنی !


دارو ! میگن دارو بده ! میگن مغز رو خراب می کنه ! 


اما اگر مغز درست اینیه که تو سر بقیست ! فکر نکنم خرابش زیاد بد باشه !


دوست دارم فاصله ام رو بیشتر کنم ! دنبال یه چیزی می گردم که من رو توی همون خرابه ای که ساختم 


با همون دکوراسیون - با همون حس و حال  - با همون فاصله و با همون لذت بی وصف نگه داره ! 


مشکل همه ی آدمای روانی اینه که گاهی نمیتونن به طور کامل برن اونجایی که می خوان ! نصفشون همینجا میمونه !


نصفشون میره اونجا ! برای همین خیلی لذت نمیبرن ! 


نظرم اینه که مغز باید آدمو ببره اینور اونور - نه بقیه ! بقیه همه میرن یه جا ! اصلا هم جالب نیست !


من الان نصفم اینجاست ! برای همین نمیتونم همه ی اون چیزی رو که میبینم تعریف کنم ! برای همین لالم ! 


من لالم !


با دو تا بال میشه پر کشید ! ولی با یه بال فقط باید حسرت کشید


من دنبال اون یکی بالم می گردم ! اون یکی بالم !


 آره ... !


چرا مشکل دارن باهام ؟ 


من جایی ام که اگه بفهمن چجوریه باهام میان ! فقط نمیشه بهشون فهموند !


از اون جا همه چیز اینجا کوچیکه ! اصلا دیده نمیشه 


آدما هم دیگه دیده نمیشن ! ولی چیزای دیدنی زیادی داره ! 


منم دوست دارم نشون بقیه بدم خودشون یا نمی خوان یا نمیتونن بیان ببینن !


خیلی دوره از اینجا !


وقتی بارون میاد همه دنبال چترن ! کسی به این فکر نمی کنه که بره رو ابرا ! رو ابرا بارون نمیاد 


من خودم اونجا بودم ! رو ابرا هیچوقت هوا ابری نیست ... 


اتاقم به هم ریختست ! ولی اونا نمیدونن توی اتاق من چیه ! فقط چیزایی رو میبینن که من خودم اصلا نمیبینمشون


و چیزی که باید ببینن رو نمیبینن ! کاش اینو میدیدن ! 


اونایی که اینقدر دیوانه تشریف دارن که فکر می کنن میشه یه دنیای دیگه ساخت - همونایی هستن که از عهده ی انجام این کار بر میان 


دوست دارم داد بزنم ! لالم نمیتونم حرف بزنم داره بهم فشار میاد !


این شیطان درون من گاهی کنترلم رو به طور کامل به دست میگیره ! 


خیلی قوی شده ! ولی به نظر خوب میاد ! تا حالا کاری نکرده که من خوشم نیاد ...


پففففففففففففف ... راجع به اینم بعدا توضیح میدم الان نه این حوصله داره بشینه که من توضیفش کنم نه من حوصلشو دارم ! صبح تا شب باهامه دیگه تکراری شده 


شاید دیگه از اینجا به بعد هیچکی خوشش نیاد از این وبلاگ ! 


معلوم نیست دیگه - نه ؟ معلومه ؟


? Bordeline 


ولش کن ...


خوبه ...


Close Your Eyes To See


Close Them To Get Close


eslahk


نظرات  (۳)

montazere 1 hamchin neveshtehaiy azat budam,aliibuuuuddd.ououououououuaaaaaaaah
aaaliiiiii
are,khodeshe
پاسخ:
:-|

motefarregh sho

:-|
 D-: 
chash M

;-)
ممکنه جذابیت اونجا به این باشه که هنوز بکره؟
که هنوز آلوده نشده؟
اگه بیان اونجا اونجا بازم همونجور دیدنی میمونه؟
پاسخ:
ما میدونیم بقیه رو کجا دعوت کنیم

دوست دارم سعی کنن ببینن اصلا میتونن بیان یا نه !

اگه قرار بود بیان که من نمی رفتم اونجا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">