FaCe :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی


نظرات  (۲)

وا!
حالا چرا ایجور؟
پاسخ:
یه تفاسیری داره که خوب بیخیال 

سخت نگیر درست میشه ایشالا
سلام داش ساسان گل...حالتان خوب است؟؟
الان میگه چه عجب از این ورا!!!!والا موسیقی فیلم فراموشی بود که بهم دادی یه بار!!اونو گمش کردم تو سیستم یا شایدم پاک شده ...این بود که یه راست اومدم اینجا از قسمت موسیقی وبلاگت دی ال کردم...خدمت چطوره؟؟کی بشه داد بزنی نبود 10 روز دیگه!!!(این جمله آرزویی بود که تودوران آموشیم همه اش میگفتم..و بالاخره هم نتونستم بگمش چون 10 روز آخر خدمتم پایان دوره بودم !!!)...اوووووف دی ال شد آهنگ الان دارم گوش میدمش...اصن این آهنگ لعنتی آدمو میبره تو فضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
آرمین سلام

چه عجب از اینورا ؟ نامرد میری واسه خودت آخرم که میای واسه آهنگ میای ؟ ما ... دیگه ؟ حالا اینا رو بیخیال سال نوت مبارک 

برات سال بسیار خوبی رو آرزو می کنم - یه فیلم دیگه مثل فراموشی اومده - توی imdb 17 ام شد ! اینم خیلی معرکست - البته من هنوز ندیدمش ولی موسیقی متنش حرف نداره - موضوعش هم تقریبا همون طوره - اسمش هم هست Interstellar - اینم ببین شاید این فیلما یه کاری کنن گذرت بیفته اینوری 

خدمت هم بد نیست خدا رو شکر - فعلا زوده تا بگیم نبود 10 روز دیگه ... ایشالا عید سال بعد که اومدی اینجا راجع به این جمله و استراتژی بیانش بیشتر صحبت می کنیم - فعلا مهمونیم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">