Farewell 1397 :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

آخرین نوشته ی سال ۱۳۹۷



امسال سال عجیبی بود - خدا رو شکر میکنم که سلامتیم و در کنار هم

اما من ابتدای هر سال یک سری هدف رو برای خودم مشخص میکنم که تا انتهای سال بهشون برسم



امسال شرایط اقتصادی به هم ریخت - از اون اهدافی که داشتم یک سریشون اصلن محقق نشدند و من هم کاری از دستم بر نمیومد

برنامه هام به هم ریختند... اتفاق هایی رخ دادند که تحت کنترلم نبودند

برای تغییر وضعیت وارد شرایط جدیدی شدم

و همه چیز خوب بود تا اینکه یک مرتبه به یکی از بدترین اشکال ممکن شرایط تغییر کرد و همه چیز از بین رفت

میتونم بگم نیمه ی دوم آخرین ماه سال ۹۷ بدترین دوران زندگیم بود از لحاظ روحی

و هنوز هم درگیرشم چون حس میکنم خیلی ضرر کردم

هرسال این موقع حس فوق العاده ای داشتم - خیلی برای شروع سال جدید هیجان داشتم

امسال اینطور نیست...

سال ۹۷ به نظرم طوری میاد که داره تموم میشه اما من انتظارشو نداشتم که اینطوری به انتها برسه

بازم خدا رو شکر میکنم - احتمالن هرچه که رخ داده به نفعم بوده - و خیلی چیزها میتونست رخ بده که خیلی بدتر باشه

اما به هر حال اولین سالیه که خیلی ناراحتم که داره تمام میشه

ناراحتیم بابت ناکامی هامه - بابت اینکه دوست داشتم طور دیگری تمام میشد

من در انتهای این سال له شدم...

خیلی برای عید سال جدید و ادامه اش برنامه داشتم اما با اتفاقاتی که رخ داد تمام اون برنامه ها هم به هم ریختند



میدونم تا مدتی درگیر شرایطی هستم که درش قرار گرفتم

اما داستانم مشابه اون کسیه که بهش میگن اگر وسط دریا یه کوسه دنبالت گذاشت چیکار میکنی؟میگه میرم بالای درخت چون مجبورم !

منم راهی ندارم جز کنار اومدن با خیلی چیزها

با اینکه حداقل در شرایط فعلی احساس میکنم شکست خوردم

شکستی که راهی جز پذیرشش ندارم و فقط میتونم امیدوار باشم که در آینده بفهمم به نفعم شده و اگر اون شرایط ادامه پیدا میکرد شکست واقعی رو تجربه میکردم



اتاقم رو مرتب نکردم - و قصدم ندارم این کارو انجام بدم...

سال قبل کلی تغییرات دادم و به قولی خونه تکونی کردم

اما اینا همه اش الکیه

تاثیری روی چیزی نداره به اون صورت

مرتب باشه یا نباشه - حتا باشم یا نباشم - سال جدید شروع میشه و تمام اتفاقاتی که باید بیفتند می افتند



این پست رو به عنوان افتتاحیه ی سال جدید در نظر نگیرید که با خودتون بگید عجب فازی گرفته اول سال

این پست اختتامیه ی سال ۹۷ هست...

سالی که تا مدتی قبل بهترین سال زندگیم بود - اما همه چیز تغییر کرد

با تمام اتفاق ها و خاطرات خوبش که نابود شدند - با تمام اهدافی که محقق نشدند

و با هرچی که داشت... به انتهاش رسیدیم

امیدوارم من و افرادی که وضعیت مشابه من دارند به انتهاشون نرسند

و سال جدید شروعی باشه برای تغییر خودشون و زندگیشون



با اینکه برای اولین بار در زندگیم احساس میکنم آمادگی شروع سال جدید رو ندارم و نمیخوام این سال تمام بشه به این صورت - اما خداحافظی میکنم با سال ۹۷ - سالی که بهترین روزهای زندگیم - و همینطور بدترین روزهاش رو درش تجربه کردم



امیدوارم هیچکس روزهای بد من رو تجربه نکنه

و اون شرایطی که باعث شد این روزها رو تجربه کنم براش پیش نیاد

و مشابه اون افرادی که باعث شدند در اون شرایط قرار بگیرم هرگز در مسیر زندگیش قرار نگیرند



خیلی ممنونم که امسالم با هم بودیم



شاد باشید





 

 

خداحافظ بهترین روزهای زندگیم
خدانگهدار بدترین روزهای زندگیم

بابت تمام روزها و اتفاقات مثبتت شکر میکنم خدا رو
بابت باقیش هم توکل به خدا

از صمیم قلب دلم برای روزهای خوب و رویاییت تنگ میشه
و امیدوارم ناکامی ها و پایان تلخ اون روزهای قشنگ رو دیگه هرگز تجربه نکنم



بدرود سال 1397



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">