Self To Talk :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

گاهی خیلی دوست دارم به خودم کمک بکنم


خیلی دوست دارم هوای خودم رو داشته باشم


به درد خودم بخورم... 


شاید دلیل اینکه یکی مثل خودم رو در بقیه جستجو می کنم همینه


و اینکه دوست دارم هواشونو داشته باشم


بهشون کمک بکنم


به دردشون بخورم


اما بعد... به این نتیجه میرسم که من در هیچ کجای داستان بقیه تعریف نشدم! 


 یک چیزی که خیلی صمیمی و خالصه، اما  هیچکس منتظرش نیست


هیچکس به دنبالش نیست


مشکل از منه، اون من که این موضوع رو دوست داره، همون من که هیچ کجا غیر از اینجا نیست... 


و اینجا بدجوری گم شده... و دیگه نمیدونم کجا دنبالش بگردم... 


احساس می کنم درون خودم دفن شدم... 

نظرات  (۱)

چه دنیایی داری
واقعااااا نابی
چقدر فرق داری و حق داری که بعضی وقتا حس کنی به این دنیا تعلق نداری
حرفم رو منفی نگاه نکنی بهش ولی تو واقعا مال این دنیا نیستی
پاسخ:
سلام

گاهی برنامه نویس ها عمدن در برنامه هاشون باگ ایجاد می کنن

دلیلش رو هم خودشون می دونن فقط

گاهی حس می کنم برنامه نویس این دنیا هم یه جاهایی در ساختار خلقتش عمدن باگ ایجاد کرده

باگ هایی که هنوز کشف نشدن و برنامه هم هنوز باهاشون برخورد نکرده


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">