Shit :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

نزدیک به 2 هفته قبل فهمیدم که سحر برادرش رو از دست داده

و بعدش هم که در مسیر برای خاکسپاری رفته بودند تصادف کردند و همسر پسرخاله اش هم که سن کمی هم داشت در اون تصادف به رحمت خدا رفت و بچشون هم به کما رفت و دخترخاله اش هم به طرز وحشتناکی آسیب دید


خوب اینها خیلی وحشتناک هستند و غیر قابل تحمل - اما بعضی وقت ها یک سری اتفاق خیلی بد به صورت سریالی رخ میدن !

امروز سحر به من پیام داد و گفت لپ تاپم رو دزدیدند و باید چه کار کنم

و بعد در توضیح گفت که دیشب که رفته بودند سر مزار دزد به خونشون زده


تمام طلا و جواهرات منزل - تلویزیون و مشتقاتش - لپ تاپش - حتا فلش ها ! هرچه یادگاری از برادرشون بوده و همه و همه رو برده !


این در شرایطی بوده که خونه رو سپرده بودن به یک آدم بی مسئولیت که تازه ساعت 4 صبح یادش اومده که بیاد اونجا - و بعد با خونه ی خالی مواجه شده !


دزد قطعن آشنا بوده و به وضعیت واقف بوده و کمین کرده بوده - خود ما هم زمانی که پدر بزرگم به رحمت خدا رفت - وقتی که رفتیم سر مزارش و برگشتیم دیدیم ماشین داییم به سرقت رفته...


فردی که خونه رو بهش سپرده بودن هم به جای اینکه این اشتباه رو قبول بکنه - گفته که خوبه که خونه نبودم وگرنه با دزد باید روبرو میشدم ! و سوال اینه که اگر از روبرو شدن با دزد می ترسیده چرا این مسئولیت رو قبول کرده ! چون وقتی به یک نفر جایی رو می سپرن - اولین اولویت جلوگیری از دزدیه... 


و موردی که خیلی اذیتم می کنه اینه که این مدل دزدها چقدر بی شرف و بی وجدان هستند... در این شرایط - خانواده ای که همینطوری داغدار هستند و در شرایط وحشتناکی قرار دارند... 


نمیدونم با کدوم شرف و وجدان حاضر به انجام همچین کاری میشه - و این دزدی قراره چی براش داشته باشه جز لعنت و نفرین و بدبختی و کلی اتفاق بد ...

هیچ لجنی اینقدر کثیف نیست !


سحر می گفت قصد داشتم از لاک خودم بیام بیرون و از امروز شروع کنم به سرگرم کردن خودم با کارهام و لپ تاپم... و خوب الان اینطوری شده ! بعلاوه اینکه تمام یادگاری ها و عکس ها و فیلم ها و ... برادرم رو هم از دست دادم - حتا فلشی که داشتیم ! فلش رو هم برده...


واقعن در چه مملکتی داریم زندگی می کنیم - چه موجودات پست و بی شرفی داریم بینمون... هرچقدر به این موضوع فکر می کنم نمیتونم هضمش کنم ! که یک نفر به این مرحله برسه در زندگی که یک همچین جنایت پستی رو مرتکب بشه...


فکر نمی کنم این آدم دیگه هیچ چیزی برای از دست دادن یا به دست آوردن داشته باشه... 


چی بگم... خودم هم اعصاب درست و حسابی نداشتم این موضوع هم خیلی بیشتر اعصابم رو ریخت به هم !


کاش هیچ آدمی به این مرحله از پستی نرسه...


به هر حال امیدوارم همه سلامت باشن و سحر و خانواده اش هم بتونن دزد رو پیدا بکنن و حداقل این مشکلشون حل بشه... به خصوص لپ تاپ


من خودم میدونم که به سرقت رفتن کامپیوتر و از دست دادن اطلاعاتش چقدر میتونه وحشتناک باشه و برای آدم گرون تموم بشه... اصلن ممکنه اون اطلاعات رو نشه روشون قیمت گذاشت و یا هرگز تجدیدشون کرد...


امیدوارم این مشکل حل بشه و دیگه شاهد بد آوردن هیچکس نباشیم...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">