Solomon :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

در میان قصه های پیامبرها... داستان های حضرت سلیمان رو خیلی دوست دارم و خیلی هم من رو به فکر فرو میبره... البته وقتی فکرم رو از چارچوب قصه و افسانه خارج می کنم و بیشتر پیگیر میشم... 


میگن این داستان مفصل تر از این حرف هاست... کتاب های آلیستر کراولی... مسجد الاقصا و تخت حضرت سلیمان و اون چیزی که اونجا مدفونه... فرقه هایی مثل فراماسون... 


اینها رو وقتی مطالعه می کنم و بهشون فکر می کنم... در حقیقت موضوع اینه که نمیدونم چطور باید بهش فکر بکنم !


میگن سلیمان تعدادی از شیاطین رو به بند کشیده بوده... اینها هرکدوم قدرت های عجیبی داشتن... و سلیمان یک سری نوشته و کتاب و ... رو برای اینکه به دست بشر نیفتند مدفون می کنه در جایی که الان اسرائیل داره دنبالش می گرده... و بعد از مرگش همه ی اون شیاطین آزاد میشن... عده ای میگن به برخی از اون منابع دست پیدا کردن بعضی ها... و اثرشون رو میشه در دنیا دید... از علوم مختلف و عجیبی که پدید میان... از ثروت های اندوخته در بعضی نقاط... از جنگ ها و ارتباطشون با مسائل خاص...


و وقتی به این مسائل فکر می کنم... به اینکه اکثر موزیک های روانگردان رو اسرائیلی ها میسازن... به اینکه از صفات متعددی که به اون شیاطین نسبت داده شده میشه به تسلطشون به موسیقی نام برد... 


و این جمله که دنیای ما در سحر و جادو غرق شده و ما متوجه نیستیم که چه بلایی سرش اومده...


وقتی به این موضوعات فکر می کنم رشته ی افکارم از دستم در میره و به صورت پیچ در پیچ در میاد و مثل یک توپ نخی در مقابلم قرار می گیره که دقیقن نمیدونم ابتداش کجاست و انتهاش کجاست و من باید از کجاش شروع کنم و اصلن باید از چه سمتی بهش نگاه کنم !


خیلی کم دنیا عجیب و گنگ بود که این فصل رو هم بهش اضافه کردم !


اگر اینها فقط افسانه و داستان نباشند... سوالی که پیش میاد اینه که دقیقن این موجودات شیطانی چی هستند... چطور این قدرت و علم رو بهش دست یافتند... اون آسمونی که در داستان ها، اینها ازش سقوط کردند چیه ؟ کجاست ؟


و در نهایت اینکه چرا تمام این داستان ها اینقدر "داستانی بودن"شون زیاده ! 


هر داستان جالب تاریخی ای که بنا به روایات واقعی هم هست - به همین شکل فانتزی و داستانی و افسانه ای و گنگ و مرموز منتقل شده


و خیلی ذهن رو مشغول می کنه تا بتونه عناصر مختلفش رو شناسایی بکنه... البته اگر بتونه...


خلاصه که عجیبه !


اگر خواستید نگاهی به کتاب های شریعت و کلید گمشده ی سلیمان از آلیستر کراولی بندازید ! 


نظرات  (۱)

یکی دو هفته پیش شبکه ملعون من و تو :| مستندی پخش کرد راجع به فرازمینی ها و دوران باستان (اسم دقیقش یادم نیست) اینجور بود که نقاشی غارها و دست نوشته ها و نقشه های گنج رو با تصوری که الان از بشقاب پرنده و موجودات فضایی داریم بررسی میکرد. به انگشتر سلیمان و معبدش هم اشاره کرد و اینکه ممکنه اون انگشتر که جز گنج های تاریخه و خیلی ها بدنبالش بودن  و هستند یک تکنولوژی پیشرفته هدیه از فرا زمینی ها باشه. البته افراد و وقایع دیگه ای رو هم بررسی کرده بود.
پاسخ:
آره

اتفاقن هم مستندش و هم کتاب های مرتبطش که اکثرن کارای اریک فوندانیکن هستند رو دنبال می کنم

و اتفاقن خیلی دوست داشتم که کتابش رو قرار بدم - کتاب های ارابه ی خدایان و طلای خدایان 

اما بعد متوجه شدم که این نویسنده کتاب های دیگری هم داره که من نخوندم ... و بعد ترش متوجه شدم که احتمالن یک جاهایی نظر شخصی خودش رو هم اعمال می کنه در کتاب هاش - این شد که به کل به این موضوع نپرداختم - اما خیلی اون هم جالبه و در موردش با بقیه بحث می کنم گاهی

راستی - ماهواره دارین ؟ واقعن که... نچ نچ نچ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">