The Single Army :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

خوب ! بالاخره نوبت رسید به آقای "ارتش یه نفره" که عضو یه ارتش واقعی بشه


یادش بخیر این اسم هدیه یه سری از بچه های ... بود !


امروز 31 مرداد ! ساعت همین الان شد 9 - شب خوبیه خدا رو شکر 


از فردا صبح ساعت 7 سربازی من شروع میشه و کم کم دارم آماده می شم که برم


یه مدتی بود که زندگی من به حالت راکدی رسیده بود - البته در این مدت خیلی فعالیت داشتم


شاید بیشتر از تمام دوران زندگیم ورزش کردم - کتاب خوندم و کلی مطالب جالب نوشتم ! از مطالعاتی که داشتم تا چیزایی که به ذهنم می رسید و یاد داشت می کردم

الان که نگاه می کنم میبینم حدود 6 7 تا سر رسید شده ! توی یه مدت خیلی کم تقریبن از عید به این طرف ! توی سر رسید می نویسم چون راحت میشه اولش فهرست گذاشت !


منتها بیشتر از تمام دوران عمرم احساس می کردم که ذهنم از کار افتاده و حس می کردم دارم تقلای الکی می کنم برای اینکه ازش استفاده کنم


هنوزم نمیدونم قراره دقیقن چه زمانی از این اطلاعات و اکتشافات و زحمات استفاده بکنم و اون روز دقیقن کی هست


امیدوارم روزی برسه که یه نفر به غیر از خودم اینها رو درک بکنه ! فعلن که به کار کسی نمیان شاید چون کسی بهشون فکر نمی کنه و نیازی احساس نمیشه


به هر حال این مدت خیلی به قول دوستم Standby بودم 


نمیدونم چرا ولی دوست دارم برم سربازی و شاید برای همین براش اقدام کردم - شاید بتونه یه تغییر اساسی توی زندگیم ایجاد بکنه و بعدش تبدیل به یه موجود دیگه ای بشم ! شاید بتونه یادم بده که چطور همونطور که خودم رو تغذیه می کنم از خیلی لحاظ - بقیه رو هم وادار کنم که به این سمت بیان


یه جوری احساس نیاز درشون به وجود بیارم - شاید این یکی از نیازهای من باشه


حرفام خیلی پراکنده هست میدونم - خیلی وقته که تمرکزم رو به کل از دست دادم و برام طبیعی شده که به فرض وقتی دارم مبارزه می کنم توی باشگاه یا دارم شنا می کنم یه مرتبه یاد مزه پفکی بیفتم که ماه قبل خوردم و فکرم بره به این سمت که چی توز خوشمزه تره یا پفک نمکی


و یهو شیفت بشم روی این موضوع که اسپیکر کامپیوتر روشنه یا خاموش و صداش کمه یا زیاد !


امیدوارم همه اش رو بتونم حل کنم ... فکر کنم بد نباشه برای اینکه یکم ایده بگیرم برای ادامه زندگی ! من یه چیزی از خودم ساختم که الان خودم هم دقیقن نمیدونم چی کار میشه باهاش کرد


به هر حال ... من الان یه سربازم و بهتره دیگه برم سراغ ادامه داستان


میگن فردا وسایل رو بهمون میدن و میگن برید آماده شید و چند روز دیگه بیاید ولی به صورت تئوریک - این وبلاگ از فردا به حالت Suspend در میاد و احتمالن فعلن فعالیتش متوقف میشه تا مدتی نا معلوم


اما لطفی که میتونید بهم بکنید اینه که نظر بذارید برام - نمیدونم چرا با این داستان مخالفید همتون ! میاید و میرید بی سر و صدا


شاید برای همینه که منم یه مدتیه دیگه صدایی ازم در نمیاد ! یکم سروصدا کنید تا منم امیدوارم شم 


امیدوارم همتون موفق وشاد و سلامت باشید 


برای منم دعا کنید


بدرود




نظرات  (۸)

سلام
نمیدونم نظرم قبلیم ثبت شد یا نه
امیدوارم دیر نرسیده باشم


پاسخ:
سلام

بله ثبت شد ممنونم 

خوشبختانه به ما هم 1 هفته مرخصی دادن و گفتن برید شنبه هفته بعد اینجا باشید

فکر کنم دعاها جواب دادن

ممنون که به یادم بودی
 مثل اینکه دیر اومدم 

در هر صورت خدا به همرات
سلام
در بین این همه غیر غیر عادی بودن اینو میدونم که تو ساسان هستی
کتاب هات رو دانلود کردم و آماده کردم که در لحظاتی که وقتش برسه بخونشمون که اونم در زمان خدمت هست 
الان منم بدجوری قاطی کردم ولی با یک چیز خودم رو دارم جمع و جور میکنم اونم تمرکز بیش از حد بر چیزی هست که بلد نیستم.
چون هرچی اونی که بلد نیستم رو بدونم بیشتر در حالت خودم میمونم.

پاسخ:
سلام 

در زمان خدمت میتونی بخونی ؟ گوشی دستت ببینن تجدید دوره میشی تو آموزشی 

خدمتم معمولن سخت می گیرن مگه اینکه تو خونه بخونی 

متمرکز و موفق باشی حاج سعید 

من که دیگه راه برگشتی ندارم ! بریم ببینیم خدا چی می خواد
سلام
والا اگه کارایی که میکنم اوکی بشه مشکلی ندارم 
مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بده 
راه برگشت 
حاجی به نظر من بهترین دورانه اگه خوب باهاش کنار بیای
من کمی درک کردم که چطوره بهترین دورانه و به نظر من چیزی نیست که نیازی به راه برگشت داشته باشه 
2 سال خدمت میری تا آخر عمر خاطرات خدمت رو مرور میکنی یا برا نوه و ... تعریف میکنی
البته این جمله ایهام داره که چجوری به اینی که من میگم فکر کنی 
بعضی ها منظور دیگه ای میگیرن که این درک این خاطرات رو براشون سخت میکنه
در کل چاکر داش ساسان گلیم 
درضمن خدا چی میخواد رو خوشم امد ;)
پاسخ:
خندم گرفت :دی به عبارت بهتر نیشم باز شد

جمله آخرت این کارو کرد - مچ می گیریا :دی نمیذاری ادم 2 کلمه عادی حرف بزنه

راستش روحیات و فاز من کلن یه جور دیگست - همینجوری که دوران دانشجوییم هم به کل تنها بودم و هیچ خاطره ای غیر از تنهاییام و کارایی که می کردم ندارم

فکر کنم سربازیم هم همینطور باشه - می خوام یه کم هیجان انگیزش کنم ! فقط اگه بتونم یه فلش با خودم ببرم اونجا و لو نره هیجان انگیز میشه داستان :دی

نمیشه که همه اش رژه رفت ! یکم هم باید بقیه رو به رژه رفتن داد :دی بندری بزنن :دی

فکرم به کل مشغول اینه که عصر به بعد که بیکار میشم چه کار کنم ! حالا باید برم ببینم شرایط چطوریه - خدا کنه اونطوری که برنامه ریزی کردم باشه

وگرنه مجبورم برنامه ریزی اونارو به هم بزنم :دی

خلاصه که خیلی باحالی ! دقت کنی دیگه اینجا فقط خودمم و خودت و سحرم به صورت نامحسوس این اطراف می پلکه

بعضیا از همه چی فقط ادعاشو دارن - خدا رو شکر بعضیا مثه شماها از همه چیز فقط ادعاشو ندارید

دمت گرم ایشالا توام همونطوری که برنامه ریزی کردی پیش بری - فقط خواستی بری خدمت بگو کجا افتادی حداقلش اینه که می خندیم دور هم :دی
عادی بودن برا تو نقصه جیگر :دی
اولین کامنت ام گفتم غیر غیر عادی منظور داشتم
بیچاره اون پادگانی که تو میوفتی اینجوری که میشناسمت یا اونا رو میبرن چه چه بزنن یا اگه شانس نیازی تو رو 
خداکنه که اونا باشن
من چند کتاب سفارش دادم بعضی هاشون رسیده میخوام در این زمان ها اون چیزایی که ازشون دور بودم و نشناتمشون رو بیشتر بیشناسم.
یه چیزی بگم منم توی فکر اینم که یه کار Black Hat بکنم :دی 

احتمالش زیاده که منطقه خودمون بی افتم ولی خیلی دوست دارم که باهم یکجا یا آموزشی یکجا بیفتیم :دی
تو هم ایمیل بزن بگو کجا افتادی فکر کنم ایمیل ام رو دادم
پاسخ:
آره ایمیلت رو دادی منتها در قعر پیام هاست باید برم ببینم تو کدوم پیامت دادیش

حالا کی گفته بلکبورد ؟ حرف تو دهن آدم میذاره الکی

اصلن به این چهره میاد بلکبورد باشه ؟ 

آی اَم ویندو !

نه من خیلی پسر آرومیم ! در کمال آرامش ... :دی

Yesterday (الکی بحث رو خارجی کردی حالا دیگه نمیتونم از این حالت خارج شم )

البته میدونی که توی خدمت اگه ازت فلش یا از این چیزا بگیرن تجدید دوره میشی ! 

شوخی ندارن ! 

این چند روزم دلم گرفته - بیشتر ذوقم به این خاطر بود که یه سری از اقوام قرار بود این هفته بیان خونمون بعد از یه مدت خیلی طولانی 

اما به علت درگیریهایی که با خودشون دارن آخرم نیومدن ! این هفته به بطالت گذشت الکی ! 

قصد انجام یه آزمایش باحال رو هم داشتم که این روتر من اعصابم رو خورد کرد و آخرم نشد ! 

در کل ضد حال خوردم یه جورایی اعصابم ندارم دیگه 

باز دمت گرم 2 تا پیام میدی یکم می خندیم ! 

هفته بعدم بدون اینکه از این هفته استفاده جالبی کرده باشم باید برم پادگان با کله کچل کله سحر شهر غریب

خلاصه که آره اینجوریاست

دست بردار از این کارا :دی


چه عجب یه عکس دادی 
من نمیدونم چرا بعضی ها اصلا یه جورین :دی
یه دوست دیگه دارم رفیق فابریک ولی نه عکسش رو دیدم نه شماره داده بعضی وقتها یه حرفهایی میزنه شک برانگیز
نکنه تویی در چهره ای دیگر :دی
درکل حاجی اینا رو برا این میگم که مدتی دیگر نمیبینمت عادت کرده بودم که وقتی میام اولین پیجی که باز میکردم وبلاگ تو بود که ببینم چیزی هست 
نه به خاطر تو ها :دی 
نظرات سنگ صبور نگه داشته 
سلام گرم منو بهشون برسون

حاجی اون ایمیل عکست رو بده 
کم کم داری نرم میشی :دی
سلام.

شما چقدر گِله دارین از سربازی - درسته سخت میگیرن ولی توی این مدت کلی تجربه کسب میکنید که بنظرم خیلی ارزشمند هست.

من خودم دوست داشتم برم ولی چی کار کنیم معاف کردن ; )
پاسخ:
سلام 

آره همه اونایی که معاف میشن جمله معروفی دارن که میگه "من خودم دوست داشتم برم" 

نمیدونم جدیدن شاید آدما رو به زور معاف می کنن ! 

حالا نظر بقیه رو نمیدونم منتها من از سربازی بدم نمیاد !

ازش نفرت دارم ! البته شما هم فکر کنم هنوز بتونی بری دیر نشده !

جوونای مردمو بدون اینکه حتا نظرشون رو بپرسن معاف می کنن ! چه مملکتی شده ! 

خلاصه اگر احساس می کنی در حقت ظلم شده بگو آشنا دارم شاید بتونه اون معافیتت رو اوکی کنه که بری سربازی !

شاد باشی خوشتیپ 
راستش من در حال تحصیل هستم فعلا, ولی از نظام وظیفه سوال کردم گفتن اگر مجموع 

درجه دوتا چشم بالای 8 باشه معاف میشی .

از اینا بعید نیست شاید برای معافیت رفتم گفتن چشات نمیبینه سیب زمینی که میتونی پوست بکنی ;)
پاسخ:
آره معاف می کنند ولی خوب من نمیدونم چرا میگی من دوست داشتم برم ! 

همین الان هم میتونی عمل بکنی و بری - یعنی اینکه معاف بشی با این شرایط کاملن به خودت مربوطه 

ولی به نظر من کار خیلی عجیبیه ! اینکه دو سال از زندگیت رو نابود کنی توی بهترین دوران عمرت

انشالله که چشمات هم خوب بشن - فکر می کنم با عمل خوب میشه چون دوست من نمره دو تا چشمش روی هم 10 بود - معافیتش رو گرفت بعد هم عمل کرد و خوب شد

ولی حتمن برو دنبالش ! برای آدمی که واسه زندگیش برنامه داره - سربازی یه تجربه ی خیلی بده ! در بهترین شرایط هم کنترل زیادی روش نداری و باید فکر و زمان و انرژیت رو براش هدر بدی

امیدوارم موفق باشی و معافیتت رو هم بگیری  و سلامتی چشمات رو هم به دست بیاری 

شاد باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">