Yeah It's Over :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

درود !


امروز 1 خرداده ... و به عبارتی امروز روزیه که من "آزاد" شدم ... از امروز من دیگه سرباز نیستم ...


خدا رو شکر ... 21 ماه مثل "مرد" خدمت کردم ! چه روزایی که سپری شد تا من رو به امروز رسوند !


و بعد از 21 ماه معادل 91 هفته معادل 637 روز من بالاخره سربازیم تموم شد ... نمیشه گفت انگار همین دیروز بود که شروع شد ... چون خیلی گذشته 


منتها میشه گفت انگار همین 1 ماه پیش بود که شروع شد ! نمیدونم چجوری توصیف کنم حسمو منتها خدا رو شکر ... سپرده بودمش به خدا و همه چیز رو طبق برنامه پیش برد ... بدون هیچ اشکالی و تمامش کرد


امروز برگه رهاییمو گرفتم و خداحافظ ارتش ... 


انشالله از امروز فصل جدیدی از زندگی من آغاز میشه 


و به امید خدا کلی کار دارم که باید انجام بدم 


و سعی می کنم در قسمتی جدا داستان سربازیم رو هم بنویسم کم کم ...


امیدوارم خدا همیشه هوامونو داشته باشه ... حالا منم کسی هستم که سربازیش تموم شده ...


Thanks God 


I Love You


Yesssssssssssssssssssssssss

نظرات  (۳)

سلام آقا قبول نیست من میخواستم قبل از اینکه همه بفهمن بهت تبریک بگم چرا گوشیت خاموشه توی این روز به این مهمی؟هرکاری کردم نتونستم باهات تماس بگیرم هرجایی هم که به ذهنم رسید پیام دادم ولی خیلی نامردی بود
پاسخ:
سلااااام چطوری؟

من که گفته بودم خط و گوشی رو به انقراض میرن و نسل جدید خطوط و گوشی ها در راهن ... گوشی که به کل مرخص شده بود به خاطر برخی مسائل

خطش هم که دیگه لازم نداشتم ... خط و گوشی جدید گرفتم خدا رو شکر ... ضد رادار !

بازم اولین نفری هنوز کسی نفهمیده 

بازم ممنون که به یادم هستی ... انشالله فصل جدید با قدرت شروع شه و خیلی عالی پیش بره

سلام 
به 
به سلامتی تموم کردی 
حاجی ایول ایول خیلی خوشحال شدم 
راستی میگفتی 1 خرداد تموم میکنی زودتر میومدم و تبریک میگفتم 
حالا شیرینی ؟
چی نداری ؟
شیرینی !
پاسخ:
سلام ویلیام 😀

خوبی؟ ممنون لطف داری... آره خدا رو شکر تموم شد

من ۳ ۴ روزه دارم شیرینی میدم

شما در دسترس قرار بگیر شیرینیت دلیور میشه انشالله

آنتن نمیدی که...  سرت شلوغه... زن و بچه و زار و زندگی و... 
 اوه اوه منم همینطوری بودم 
ای وای ای وای یه پام توی شیرینی فروشی بود 
آنتن والله مشغول درس و مشقیم خخخ 
 زن نه ولی بچه زیاد نگه میدارم الان اکثر فامیل دارن بچه دار میشن 
اونم چی دوقلو  
راستی سلام به ساکسیفون برسون [چشمک]
پاسخ:
:D ساکسیفونم سلام داره

گفت اون برنامه کنسله فعلن تا خودم خبرت کنم

آره این شیرینی تمومی نداره -- هرچی میگم آقا شیرینی رو اون کسی میده که معاف میشه 2 سال میفته جلو تو زندگیش

نه کسی که رفته خدمت سرویس شده - 2 سالش توی خدمت گذشته ... 1 روزم کسری نداشته - تازه بیاد شیرینی هم بده

بعد نکته جالب اینکه اونایی که معاف میشن شیرینی نمیدن - با کمال پر رویی میگی شیرینی می خندن و با خنده دایورت می کنن

بعد ما بعد از 21 ماه باید یه لشگرو شیرینی بدیم ... تازه اگه فقط شیرینی بود اوکی بود ! قراره شام بدم به 5 6 نفر - البته اونو خودم دوست دارم بدم منتها در کل مثل آموزش پرورش - سیستم پاداش و مجازات در مورد پایان خدمت و معافیت هم بیماره :D

در کل دوقلوها رو ببوس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">