Matrix Made Amazon :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

میگن اگر توی یه جنگل بودی

 

و یه درخت رو دو بار دیدی

 

بدون گم شدی

 

 

من که خیلی وقته حس میکنم توی جنگلم - اینو قبلنم در موردش نوشتم

 

ولی اون زمان که نوشتم زیاد به درختا دقت نمیکردم - فقط میدونستم توی جنگلم

 

از اون زمان مدت زیادی گذشته و اتفاق های زیادی افتاده

 

حس میکنم زیادی توی این جنگل بی سر و ته پرسه زدم

 

 و چیزی که نظرمو جلب کرده اینه که - یه سری از درختاشو دائم دارم میبینم

 

و حتا طوری شده که میدونم دقیقن چه زمانی - کدوم درخت رو قراره ببینم

 

نکته ی جالب در مورد این مدل گم شدن اینه که میدونی گم شدی

 

و گم شدن شده یه قسمت از داستانی که خیلی خوب بلدیش

 

یعنی دیگه همون گم شدن شده مسیر

 

و عادت کردی به پیمودنش

 

گاهی احساسی که به آدم دست میده - حس یه کاراکتره توی یه بازی کامپیوتری - که وسط یه Glitch بازی گیر افتاده

 

کنترل داری بری به هر طرفی که میخوای

 

ولی در نهایت توی یه باگی - هر طرفی بری به هیچی جز چیزی که باگ برات تعریف میکنه نمیرسی

 

یا مثل شنا کردن توی یه رودخونه - وقتی که حس میکنی داری جلو میری - ولی کل آب رودخونه داره میره عقب - و در عین حالی که جلو میری داری برمیگردی به عقب - چون محیطی که توش قرار داری داره به یه سمت دیگه حرکت میکنه

 

خلاصه که این روزا خیلی از درختایی که قراره بهشون برسم رو از مدت ها قبل میشناسم و حتا میدونم دقیقن چه زمانی و چجوری قراره بهش برسم

 

دیگه بی حس شدم - بی تفاوت از کنارش رد میشم

 

دیگه حتا جمله ی "عه این درخته" رو هم نمیگم چون خیلی تکراریه

 

شد ۳۳ و تازه دارم میفهمم مدت زیادیش صرف این شد که بفهمم

 

درختا دارن تکرار میشن

 

اینجا به نظر یه آمازون میاد

 

ولی آمازونی که توی ماتکریسه

 

کنتور نداره - ۵ تا درختو n بار تکرار کردن و یه آمازون ساختن

 

این یکی رو هنوز نتونستم هک کنم و ازش خارج بشم

 

شاید چون کد منم یه قسمت از کد همین جنگله !

 

شاید منم یکی از این درختام...

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">