بیانیه خطاب به حکاکین مخاطب وبلاگ :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

عارضم خدمتتون که


دلم برای اون کله سکسی میسوزه که با acunetix و اسکنر وردپرس!  هر چند وقت یه بار (با یه متد پرایوت که خودش کشف کرده وقتی توی برازرز و ناتی امریکا مشغول تفکر بوده)  میاد وبلاگ بیانو اسکن می کنه 


که حکر بشه! 


وبلاگ منو☺


حَکِد!  بای👋 کاندومینوفن آندرگراند ثکیوریتیممم

مستر لیدوکائین واز هیِر! 


آی ام وری وری دنجروس اند یور سیستم (ایز اختیاری) نات سِیف


اسپشیال طنکث تو مجتبی خروسی (وازلین بوی) 


یابو... دلقک... کندذهن!


 نمیگم به جای این کارا برو کتاب بخون چون خنده داره که فکر کنیم سواد و شعور خوندن کتاب داری


میگم این آرتیست بازیا کاری نیست که تو از اون کود کامپوست توی سرت انتظار پردازششو داری 


 وقتتو یه جور دیگه ای هدر بده، همونا که دانلود می کنی و هیدن می کنی توی پوشه ی مداحیت  رو بزن رو دی وی دی و بشو اصغر سی دی محلتون، که به سی و هشت سالگی هنوز دست به خشتک نباشی و پول فلافل دادن به دوست دختر خوش بوتو از مامانت بگیری


حکر!  لاگ میندازه حکاکیات، آموزشای نابغه ها رو دنبال میکنی یا کفترصکیوریطی؟ که وبلاگ من شده تارگتت؟ ویکتِمت!


طلخک!  جا این کارا ماشین حاجی رو بردار برو تو خط، صبح دو راه میری عصرم دو راه، پول بنگت در میاد حداقل، بابا رو به مفت بری نمیندازی


تو نظرات همین پست هم که بستمش برات،  بگو کی بهت گفته استعداد کامپیوتری داری تا تو سروده هام دنبالش کنم


خرای درجه یکو نازل کردن قبرس، اینارم گرفتن سمت ایران از شانس ما... 


هرچی قاشقیه و قاطیش مو بوده حکاک زده بیرون... 




الان که اینو نوشتم ساعت ۱۱ شبه، ولی تنظیم می کنم که ۳ ارسال بشه که تایم اداری محککه حکاکینه
چون خودم توی تایم اداریتون خوابم

اینم صدای یکی از اساتید دوره هاییه که میگذرونید، برای پمپاژ انگیزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">