نوشتنم نمیاد :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

همیشه تو خودم بودم ! یادش بخیر تو خودم خیلی خوب بود ! 


خیلی شلوغ بود ! همیشه یه داستانی واسه درگیری وجود داشت ! همیشه درگیر بودم 


یادمه تا مدتی یپش که تو خودم بودم هرشب یه چیزی میومد رو کاغذ ! 


یهو شرایط تغییر کرد ! یه سری آدم به اطرافیانم اضافه شدند که ناخوداگاه باهاشون در ارتباطم ! 


یه سری چیزا عوض شدن ! در کل حس می کنم شرایطی پیش اومد که خودم خودم رو از تو خودم کشیدم بیرون ! 


میگن گرم شدی ! میگن حرف میزنی باهامون ! ولی احساس خوبی نسبت به حرفایی که میزنن ندارم


شاید اون حرفایی که قبلا می نوشتم تبدیل شدن به هزاران حرف "مفتی" که روزانه با این افراد جدید میزنم ! 


دوست دارم برگردم تو خودم ! اونجا خیلی خوب بود !


با خودم حرف بزنم ! حس داشته باشم ! حس می کنم هیچکس بهتر از خودم نمیتونه بهم کمک بکنه 


این بیرون خیلی یه نواخت و تکراریه ! 


فکر می کنم با خودم راحت ترم ! 


یه زمانی شب ها بیدار بودم و روزها می خوابیدم ! از همیشه فقط تاریکیش رو میدیدم و تنهایی و انزوا


اون موقع بود که فکرم کار می افتاد ! میگن معاشرت بر دانایی می افزاید اما تنهایی مکتب نبوغ است


و من به این جمله رسیدم واقعا ! همین الان که دارم این مطلب رو می نویسم دیگه نمی دونم چی باید بنویسم ! 


چون از بودن با آدما و افکار تکراریشون چیزی که بهت اضافه نمیشه هیچ - افکارتم کم کم رنگشون عوض میشه 


باید برگردم تو خودم ! خیلی امن و خوبه ...



I Need To Seek My Innervision



نظرات  (۷)

پس..ناخوداگاه باهاشونی،ناخوداگاه باهاشون دیگه نباش

پاسخ:
نمیشه - هر روز یه سری آدم رو ببینی و روزت با اونها سر بشه اسمش میشه ناخودآگاه 

حای اگر نخواهی میبینیشون و باهاشون حرف می زنی و باهات هستن و ... 

فعلا نمیشه تغییرش داد 


امیدوارم کم تر بشن تاجایی که دوست داری برسه :)
پاسخ:
قربانت

ببینیم چی میشه ! 

فکر کنم خود به خود کم بشن 
امیدوارم.. :)
قررربووننت کاری نکردم،یک صدم جبران کارایی که واسم کردی نبود..
پاسخ:
سلام

کدوم کارا ؟!؟! 

ستاد نشر اکاذیب راه انداختی ؟ََ
سلام

حکم نفس گیری رو داشت؟
پاسخ:
سلام

نه اطلاع رسانی بود !

جدا نمیاد دیگه ! باید فکر کنم ببینم دقیقا چه چیزایی داره عوض میشه که روی من تاثیر گذاشته
منم این جمله ای که این بالا نوشتی تاحالا حسش کردم،اگه تاثیر بزاره دیگه نمیتونی برگردی..مواظب باش.جلوشو بگیر زودتر
.
.
کدوم کارا!!!!!!به نظرت انگشت شماره که بخوام بگم همشو؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمیذارن که ! 

نمیدونم دقیقا چی باعث شده ! ولی من توی خودم رو بیشتر از این بیرون دوست دارم

اصلا اون تو یه چیز دیگه بود 
اوهوم،دقیقا همینطوری میشه که دیگه نمیتونی برگردی وجلوشو بگیری..من گذروندمش،راه برگشتشم خیلی وقته گم کردم.سرگردان..

شایداگه استپ کنی همه چیزو درست شه.نه به عقب نه جلو.صبر کن همه چیزو نگاه کن،شایدبفهمی
من اشتباه کردم،دنباله دلیل گشتم
پاسخ:
اوهوم
همینطور است. 

بعضی وقتها حرفی که پشتش ساعتها یا روزها تفکر بوده به صورت طوطی وار از زبان کسانی شنیده میشود؛ که شاید حتی ذره ای هم خلاقیت و تفکر شخص مبدا جمله رو نداشتند.

و این برای شخص مبدا کمی گران است که حرفش را مفت به چنین اشخاصی فروخته.

از خواندن همین چند پست هم بسیار لذت بردم.

سرافراز باشید. ♥
پاسخ:

ممنونم

 

لطف کردید که نظر دادید

 

از اینکه از وبلاگم بازدید می کنید ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">