گورستانی با محتوای گذشته ( داخل پرانتز "گان" ) :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی


تمامی دوستانم از دنیا رفته اند


دنیایم روز به روز سردتر می شود - قبرهایی مانده اند که شب ها را در کنارشان صبح می کنم - گرمند - قبرها زنده ترند ! حداقل مرده ای که در قبر است برای تو زنده است


این دنیای من است ! وقتی کسی دنیایی را ترک می کند فقط برای ساکنین آن دنیا میمیرد - و همیشه میدانی هیچکس واقعا نمرده است و فقط از دنیای تو رفته- همین است که تو را می کشد ! همین است که تو را در این "دنیای مردگان" نگاه میدارد ! گویا همه زنده اند و فقط تو مرده ای - همیشه با حسرت به این قبرستان سرد و بزرگ نگاه می کنم - فقط ای کاش خودم هم می توانستم در دنیای خودم بمیرم ... تا به زندگی باز گردم



شاید من آنها را کشته ام ! نمی دانم - شاید این دنیا همه را آزار می دهد - حتی کسی نیست که مرا مجازات کند ! از پرسه در این قبرستان بیزار شده ام - تازه می فهمم کسی که آرزو دارد تمام دنیا برای او باشد چقدر کوته فکر است ... و من فهمیدم که ارزش دارد تمام دنیایت را به کسی بدهی - و فقط او برای تو باشد


i wanna thank you mom

i wanna thank you dad

for being in this fucking world

to a bitter end


شب های یلدا !


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">