Priv8 :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی
سلام - مدتی قبل متوجه یه حفره امنیتی روی بیان و سوریس وبلاگ دهیش شده بودم - موضوع رو پیش خودم نگه داشتم و کاری هم به کارش نداشتم - اما دیشب متوجه شدم یک سری از کاربران بیان بدون اینکه بدونن این مورد یک حفره امنیتی هست - در موارد دیگری ازش استفاده می کنند


و این موضوع من رو به فکر فرو برد که اگر یک هکر خلاق متوجه این داستان بشه چه استفاده هایی میتونه ازش بکنه


با توجه به اینکه بیان در ارتباطاتی که باهاش داشتم زیاد قوی ظاهر نشده - دیگه دوست ندارم موضوع رو باهاش در میون بذارم و به نظرم اومد بهترین راه برای اینکه موضوع گنگ باقی بمونه و کسی بهش شک نکنه اینه که ازش استفاده کنم


البته به همون طریق معمولی که برخی از کاربرای بیان دارن ازش استفاده می کنند 


به هر حال اگر مورد جدیدی توی پست ها مشاهده کردید و به نظرتون جالب اومد فکر نکنید چیز جدیدیه - فقط تا به حال مخفی باقی مونده بود چرا که اینجا مخاطبای حرفه ای زیادی داره و ... 


به هر حال خواستم یه اطلاع رسانی کرده باشم - شاید خود بیان هم این پست رو مطالعه کرد - گرچه دلم نمی خواد این اتفاق بیفته منتها اگر هم افتاد امیدوارم یه واکنش مثبت و مفید نشون بدن بهش 


بدرود

نظرات  (۴)

سلام
چطوری ساسان؟ خوبی؟ حاجی مرخصی میام سر میزنم به وبلاگ - وقتی این آهنگ وبلاگت پخش میشه دیگه نظر و ... یادم میره و جوش میگیره منو.
حاجی سربازی چه خبر ؟اوضاع روبه راهه؟
پاسخ:
سلااااام حاج سعید

همه سرباز فراریا :دی چی شد خدمتت ؟ تمام شده فکر کنم نه ؟

منم خدا رو شکر بد نیستم - دیگه باید بریم تا تمام بشه - توکل به خدا ... به کل ذهنم درگیره خدمته دستم به هیچ کار خاصی نمیره 

چه عجب یه سری به ما زدی ! از بی مخاطبی حوصله آپدیت کردن وبلاگ رو هم ندارم !
یاشاسین همه سربازا
منم حاجی یه نامه دارم اگه بیاد انشا الله ماه بعد تموم میشه.
ساسان اول و آخر خدمت لحظه ها کش میاد وقت نمیگذره.
همه رفیقام هم یا انتقالی گرفتن یا تموم شدن حالم گرفته شده .
حاجی سر میزنم همیشه نظر یادم میره بدم.
یه حالی ازت بپرسم.
داداش مرخصی میای یه کاری بگم رفتی تو سایه خدمت لامقدس
اینجوری نمیشه ها توقع نداریم ازت :دی
پاسخ:
سعید من خیلی از خدمت بدم میاد - همه هم اینو فهمیدن چه تو پادگان چه بین آشناها و ...

خیلی بهم فشار میومد - ولی دیدم دارم خودمو نابود می کنم از بس برای خودم تو مخی میرفتم ! بیخیال شدم 

خدا رو شکر خدا هم حالمو درک کرد منو جایی انداخت که سخت نباشه خدمت - جام عالیه - ولی میدونی که خدمت در کل سخته چون زوریه

راهی نداریم باید تمام بشه - امیدوارم حتمن اون نامه ای که میگی بیاد تمام شه داستان خدمتت

من شاید باور نکنی ولی موهای سر و دستم و اینا ریختن ! نمیدونم واسه چیه - مربیم توی استخر گفت به این خاطره که خیلی به خودت فشار میاری و استراحتت کمه

حس می کنم این دلیلش هست منتها استرس زیاد هم میتونه دلیل دیگه اش باشه - خلاصه دوست دارم ریلکس رفتار کنم توکل به خدا ! 

1 سال مونده ... میسپرم به خدا - می گذره میره ...

تو هم سخت نگیر بابا هنوز نیومده داری میری تازه ناراحتی ؟ :دی اونی که تو بدترین شرایط باید 21 ماه رو پر کنه چیکار کنه پس ؟

ما نباید نا شکری کنیم ... همیشه بگو خدا رو شکر تا بقیه اش هم اوکی شه !  واسه بقیه هم دعا کن که اوضاشون اگه خرابه ردیف شه ! 

کار خودتم به امید خدا ردیفه ... شک نکن ;-) فقط توکل کن به خدا ردیف میشه مطمئن باش 

پس یه ماه دیگه شیرینی رو افتادیم دیگه ؟ چون تویی رژیمو می شکنم - خامه ای باشه اگر امکان داره 

سر بزن به ما ... 

التماس دعا
سلام
حاجی خدمت سخته ولی باید بگذره
در حالی که بهترین جا هستم یکی از آشنا ها انقدر عزیتم میکنه که به تنگ امدم  فقط به خاطر فرمانده موندم خیلی مرد ـه ،
ساسان جان ولی یه چیز این عمر جالبه اونم اینه که هرچی از سختی هاش میگذره بیشتر دل تنگ میشه اوایل خدمت با رفقا جمع بودیم حاجی جات خالی یک کیفی میکردیم با اینکه بهمون سخت میگذشت ولی یه چیز دیگه بود
--
حاجی انشا الله خدمتت به خوبی و خوشی تموم میشه
به خودت سخت نگیر سختی خدمت و سخت کردن لحظات برات خوب نیست
حد اقل خودت به خودت سخت نگذرون که لحظه ها برا کش میاد

حاجی انشا الله بیاد شیرینیت رو چشم
حاجی خوبی رو برات آرزو میکنم و انشا الله روزگار به لحظاتت حسادت کنه :دی

محتاجیم به دعا
قربانت
پاسخ:
قربانت سعید جان یه دونه ای 

امیدوارم خیلی سریع نامه ات بیاد بری بپیچی به بازی :دی

برای ما هم دعا کن که بگذره بره به خوشی و راحتی 

توکل به خدا امیدوارم هیچ سربازی سختی نکشه ...

منتظر شیرینی ام - نری پشتتم نگاه نکنیا 


سلام.خوبین؟

من از وقتی که سیستم عاملم رو عوض کردم دیگه نمیتونم توی وبلاگ شما نظر بذارم دلیلش چیه؟
از لینوکس دبیان با مرورگرم کروم استفاده میکنم.
پاسخ:
سلام - به خاطر آپشن هایی هست که به وبلاگ اضافه کردم 

البته کروم نباید مشکلی داشته باشه اما مرورگرهای دیگه رو هم تست کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">