There Is No Answer :: به نام تفاوت

به نام تفاوت

به نام تفاوت

درود به شما

با تشکر از اینکه از وبلاگ من بازدید می کنید.

در صورت تمایل میتونید برای ارتباط با من از آیدی Unsane در تلگرم استفاده کنید.

یعنی

https://telegram.me/Unsane

لینک کانال تلگرم :

https://telegram.me/Phree

شاد و سلامت و موفق باشید.

بایگانی

اگر یک نفر خوب و درست به زندگی ای که در حال تجربه اش هستیم فکر بکنه 


قطعن دیوانه میشه


به نظر ساده میاد، یعنی ساده اش کردیم در ذهن خودمون تا بتونیم باهاش کنار بیایم


فقط به یک سناریو فکر کنید... اینکه همین زندگیمون دائم تکرار بشه... بدون اینکه این چرخه متوقف بشه


یک سناریوی دیگه، وقتی تمام بشه چشم باز می کنیم و متوجه میشیم خواب بودیم، و بعد اون زندگی ای که خوابش این زندگیمون بود رو به اتمام میرسونیم و از خواب می پریم و می فهمیم داشتیم خواب میدیدم... و این هم در یک چرخه ی بی انتها تکرار میشه... 


سناریوی بعدی اینکه تمام زندگی هایی که از دور و نزدیک دیدیم رو تجربه می کنیم، هر بار به جای یک نفر... 


سناریوی دیگه تجربه ی موازی بی شمار زندگی میتونه باشه، بی شمار من در حال تجربه ی بی شمار حالت از زندگی هایی که میتونم تجربه کنم... و بعد فاکتور زمان به کل معادله اضافه میشه و بی شمار زندگی بی شمار موازی پدید میاد، و این هم بی شمار حالت ازش پدید میاد، و این پدیده بی شمار بار رخ میده، و این رخداد یکی از بی شمار رخدادیه که در حال روی دادنه، و این هم یکی از بی شمار رویداده... 


و کلی سناریوی دیگه... که به عنوان کسی که نمیدونه دقیقن از کجا اومده، کجا هست و کجا قراره بره، میتونم بهشون مشکوک بشم... 


گاهی دیوانه کننده میشه... 


شاید تنها چیزی که باعث میشه حس لذت رو تجربه کنیم، اینه که به خودمون تلقین می کنیم اون تجربه ی  لذتبخش پایان خوبی داره... 


و اگر بدونیم غیر از اینه... یا بدونیم هیچ پایانی در انتطارمون نیست... 


خیلی پیچیدست... خیلی پیچیده تر از اونه که ذهن در شرایط معمولی بتونه تحلیلش کنه... 


گاهی از فکر کردن به بعضی مسائل هم فرار می کنم... 


سوالی که گاهی برنامه نویس ها از خودشون می پرسند


اگر من یک برنامه نویس نباشم و خودم هم یک برنامه باشم چی؟


و تمام تحلیلی که از محیطم انجام میدم، در حقیقت چیزی باشه باید انجامش بدم و هیچ کنترلی روش نداشته باشم


اگر همه اش تخیلی باشه چی؟ 


چطور میتونیم در مورد پاسخ اینکه آیا خواب هستیم؟ آیا برنامه هستیم؟ آیا همین چیزی که فکر می کنیم هستیم؟و... به یک پاسخ قطعی برسیم؟


جواب اینه که هرگز نمیتونیم، این تنها پاسخ این سواله... 


و هرچقدر به این ناتوانی بیشتر فکر کنیم... بیشتر رو به زوال میریم...


احتمالن کدی که پاسخ رو به ما نمایش میده، با کد نابودی ما یکیه... 



نظرات  (۱)

مسایل زندگی
اعتقادات
زمان و مکان
نظریه ها
فیزیک یا رایاضی زیست یا شیمی
جواب خود ما هستیم
از خودت بپرس سوال چیه
تو یک مشکل اساسی داری
من میدنم چیه ولی این یک راز
راز رو اگه من بگم تو از راه منحرف میشی
پس خودت باید بهش برسی
تو راه رسیدن بهش چیزی رو پیدا میکنی که مانع از دیوانگیت میشه
در مورد نظرات کارت خیلی احمقانس
پاسخ:
:lol:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">